לקוח יקר אנו מברכים אותך על התעניינותך בשירותינו, מצורף תקנון לעיונך נשמח שתבחר להיות שותף שלנו.

  1. חברת קופיקיז (להלן: "החברה") הינה חברה בעלת זיכיונות למפיצים ,ונקודות שירות ברחבי הארץ אשר בהן ניתן לשכפל מפתח חדש לרכב וכן ניתן לשחזר מפתחות ללא צורך במפתח הרכב עצמו התואם את המפתח המקורי על פי קידוד אשר ברשותה (להלן: "שיכפול מפתח"). יש לציין כי שכפול מפתח חדש מבטל את אפשרות השימוש במפתח שאבד.
  2. המפיצים יציעו ללקוחותיהם (להלן – "צרכן הקצה") את השירות לכיסוי אובדן המפתח וחברתנו תספק את השירות לשכפול מפתח לרכב ישירות לצרכן הקצה בעבור מפתח רכב אשר אבד בלבד (להלן: "סיבת הפעלת השירות"). שירות שיכפול מפתח הרכב יסופק באופן ישיר לצרכן הקצה באחד מנקודות השירות המפוזרים ברחבי הארץ וזאת עד 24 שעות מרגע שקיבל הלקוח את "ההפניה" למנעולן (להלן: "הזמנת השירות") ולאחר שאושר במערכות החברה כי אכן זכאי צרכן הקצה לשירות החברה בהתאם לרישומי החברה.
  3. אספקת המפתח המשוכפל תעשה ישירות לידי צרכן הקצה עצמו ו/או מי ששמו רשום בכתב השירות כמורשה לנהוג ברכב ו/או מיופה כוחו של צרכן הקצה בלבד בהתאם לפרטים שנמסרו במעמד הזמנת השירות. לקוחות  vip\ sos יהיו זכאים לקבלת שירות מסירת מפתח חלופי משוכפל בכתובת מגוריהם ו/או כתובת אחרת אשר נמסרה במעמד הזמנת השירות בתוספת תשלום (להלן: "כתובת אספקת המפתח"). במידה וכתובת אספקת המפתח הינה באזור שאינו נתון בשליטה מלאה של מדינת ישראל ו/או אזור הנתון בשליטה מלאה של מדינת ישראל אך מצוי מעבר ל"קו הירוק", לא תהא החברה מחויבת לספק את המפתח לכתובת המבוקשת ושמורה לה הזכות לתאם כתובת אספקת מפתח חלופית מול צרכן הקצה.

שירות vip – שירות עד בית הלקוח.

שירות sos – שירות עד מקום האירוע במקרה בו 2 המפתחות אבדו.

  1. החברה תהיה אחראית לאספקת מפתח רכב משוכפל בלבד והיא לא תהיה אחראית לתיקון תקלות בצילינדר ו/או במערך ההנעה (סטרטר) של הרכב (להלן יחדיו: "מערך ההנעה"). יצוין כי שירותיה של החברה אינם כוללים חילוץ רכבים שאינם מניעים ו/או זקוקים לשירותי גרירה עקב תקלה במערך ההנעה ברכב ו/או זקוקים לחילוץ מכל סיבה אחרת.
  2. עלות שירות הכיסוי השנתי הבסיסי ללקוח הקצה יעודכן מעט לעט ומחירו יהיה מעודכן באתר.
  3. השתתפות עצמית- במקרה של הפעלת השירות יוחל תשלום של השתתפות עצמית על פי ההסכם.
  4. עלות השתתפות עצמית לכל מקרה מתייחסת לשכפול של עד5 מפתחות בשנה.
  5. מדיניות אספקה- לחברה קיימת פריסה ארצית רחבה שתשלח בהסכם השירות.
  6. שעות פעילות וזמינות השירות:

ימי א-ה בשעות 9:00 עד 17:00, ימי ו וערבי חג בשעות – 9:00 עד 13:00 במוקד- 1700-55-66-32.

לאחר שעות פעילות המוקד ניתן לפתוח פניה באמצעות אתר החברה ואנו נחזור אליכם בהקדם.

השירותים יינתנו בהקדם האפשרי ובהתאם לנסיבות המקרה, בהתחשב בתנאי מזג האוויר ואירועים ביטחוניים. השירות יינתן לרכבים פרטיים ומסחריים עד 4 טון בלבד.

הפניה לביצוע השירות הינו דרך המוקד בלבד. במידה והלקוח בחר ליצור קשר עם גורם אחר שאינו בהסדר עם החברה ועל דעת עצמו החברה לא תזכה אותו בהחזר הוצאות.

בסיום שנת ההסכם תם הסכם השירות. במידה והלקוח מעוניין בחידוש ההסכם עליו לפנות למוקד או להצטרף דרך האתר. כל זאת באחריותו הבלעדית של בעל ההסכם.

  1. הגבלות וסייגים:

בעל המנוי רשאי לבצע העברת המנוי מהרכב המקורי בהסכם לרכב אחר ובתנאי שהודיע על כך לחברה. בתקופת השירות ניתן לבצע העברה פעם בשנה ללא עלות.

מפיץ מורשה של החברה הינו שליחו של המנוי לכל דבר. המפיץ מוסמך להודיע בשם המנוי על כל שינוי ולמנוי לא תהיה כל טענה או דרישה כנגד החברה.

לרכבי יוקרה או לרכבים ייחודיים במקרים שלא יהיה ניתן לשכפל מפתחות באופן מידי עד 24 שעות (בגלל חוסר במלאי או במלאי מחסן היבואן תהליך המצריך פתיחת הזמנה אצל יצרן הרכב בחו"ל) , יידרש מאתנו זמן ארוך יותר למתן השירות ולכן נעדכן את המנוי על כך מראש בתהליך ובלוחות הזמנים.

  1. בזמן קבלת השירות על המנוי להצטייד בתעודה מזהה. זמן השירות משתנה בהתאם לדגם הרכב.
  2. מדיניות אחריות:

החברה אחראית למתן שירות ואחריות למוצרים שנרכשו בנקודות השירות למשך שלושה (3) חודשים למעט מעשה ונדליזם או התערבות של גורם לא מורשה.

  1. מדיניות ביטולים:

חברת קופיקיז רשאית להפסיק ואו לא לחדש ללקוח את השירות, מכל סיבה שהיא,  ובלבד שתימסר ללקוח הודעה על כך.

השירות הינו לבעל המנוי הרכב המצוין לעיל ואינו ניתן להעברה, אלא תחת אישור החברה.

ניתן לבטל את השירות ולקבל החזר של 50% מעלות השירות השנתי עד 6 חודשים מתאריך ההצטרפות ובתנאי שלא בוצע שימוש ושההסכם נעשה ישירות דרך החברה ולא דרך המפיץ.

במידה והמנוי הצטרף דרך מפיץ עליו לפנות לביטול השירות אל המפיץ בלבד.

  1. מדיניות פרטיות:

החברה משתמשת במערכות אבטחת מידע לאתרי האינטרנט ולמערכות הסליקה. כל נתוני הלקוח נשמרים בחברה בלבד ואינם מועברים לשום גורם. מערכת אבטחת המידע של האתר הינו ברמה הצפנה של SSL.